luni, 15 aprilie 2013

Pietrele inimii



            Mereu m-am visat a fi prezenta in basmele copilariei sau macar sa vad cum dorintele mele devin realitate ca in marile filme de dragoste. Povestea mea de suflet din copilarie era Hansel si Gretel, nu banuiam atunci ca va fi chiar sursa de inspiratie a marii mele povesti de dragoste. Si totul datorita unor pietre…
Va intrebati cum asa, nu? Da, e posibil. Eu si cu sotul meu ne-am cunoscut datorita pietrelor “Rockstar.  S-a intamplat cu multi ani inainte, intr-o zi de vara, cand eu ma certasem cu mama, furioasa ca nu ma lasa niciodata sa intru in casa mai tarziu de ora 10 seara. Am luat-o la goana, alergand de capul meu, departe de ochii lumii, prin spatele casei, prin padurea imensa si primitoare care ne umbrea dosul locuintei. Desisul copacilor era din ce in ce mai mare, lumina patrundea mai greoi spre inima padurii. Eu, suparata foc, eram purtata de pasii mei rapizi intr-o directie necunoscuta. Dupa o fuga lunga si sanatoasa, cum se zice la carte, am realizat ca nu stiam foarte bine locurile acelea, cu toate ca locuiam langa padure de ceva vreme. Eu nu avusesem ocazia sa cutreier acest taram, pentru ca nu mi se permitea deloc, motivandu-mi-se ca e prea periculos pt o fata sa mearga pe acolo singura. Dupa cateva minute bune, mi-am dat seama ca, daca eu  nu cunosc padurea bine, mi se pot intinde capcane serioase. Cum nu aveam aparatul miraculos, celularul, la mine, m-am oprit deodata si am vrut sa fac cale intoarsa. Am auzit un zgomot. M-am ascuns speriata. Ce am vazut?! Va spun acum. O frumoasa caprioara maron. Parca eram in povestea Bambi, pentru ca in spatele ei, venea un pui de caprioara foarte simpatic si rasfatat. Da, natura ne ofera ceva ce nu putem uita niciodata: minunatie verde … aer proaspat, animale de tot felul si noi nici nu ne dam seama. Trebuie doar sa le ocrotim pana la “final “ . Cand sa ma intorc, am vazut ca in spate erau mai multe carari si nu stiam pe care sa apuc. Ma invartisem in cerc de 2 ori si nu mai stiam pe unde s-o iau inapoi spre casa. Atunci mi-am coborat capul si de rusine am inghitit  in sec. Am privit in jur, m-am tot gandit, m-am chinuit sa vad un semn, ceva care sa-mi aminteasca drumul inapoi in “cuibusorul domestic. ” Si intr-adevar asa a fost! 
           Am observat pe jos de la un moment dat incolo niste pietricele total diferite si ciudat amplasate avand in vedere ca eram intr-o padure, nu? Parca era granit.  Nu ma prea pricepeam pe atunci, dar am incercat sa urmaresc piatra si am iesit intr-un luminis unde se vedea o casa, mai mult un conac. Apropiindu-ma am observat ca era o firma special amenajata pentru a impresiona prin aranjamentele de piatra, prin doua fantani arteziene superbe la intrare si inca multe ornamete de exterior dintr-o piatra foarte fina. Deasupra era agatat un banner cu o denumire interesanta: Rockstarconstruct. Am sunat la poarta, curioasa sa vad si restul proprietatii si interiorul conacului si ce mai ofera acest lacas misterios. De ce oare era amplasat langa padure?! Cati clienti sau vizitatori putea avea tocmai aici?!
Dupa cateva minute un barbat inalt si chipes a iesit in intampinarea mea.
“Buna ziua! Poftiti! Azi avem o oferta buna. ”
“Da? Multumesc. O sa intru! ”
           Dar ochii mei erau numai la surasul lui. Nu eram atenta la vorbe deloc. Fara sa mai intreb, am inteles cum frumusetea acelui loc atragea clientii. Ehe, asta in afara de zambetul de mai devreme, care ma vrajise.... Locul era foarte bine portionat si ornat cu statui din piatra rezistenta. In conac mi-a placut spatiul mare lasat special pentru scari interioare si tot design-ul interior care era chiar elegant si dadea o nota moderna si de bun gust constructiei. Totul parea ca intr-o poveste. Dar mie deja mi-era vrajit capul dupa tinerelul care imi deschisese poarta. Ce ma fascina  foarte tare erau cele doua seminee din lateral cum intrai, facute din caramida rosie si decorate cu diverse modele autentice moldovenesti. Mi-aduceau aminte de casa bunicii din copilaria mea.
                Dupa o discutie placuta pe terasa conacului despre provenienta pietrelor si decorurilor interioare si exterioare, despre preturile avantajoase, pe care le ofera firma repsectiva clientilor, dupa cateva priviri romantice si alte cateva surasuri line din partea amanduora, ne-am hotarat sa avem si o intalnire adevarata. Asta s-a intamplat bineinteles dupa ce m-a condus acasa cu masina si dupa ce m-am impacat cu mama, speriata rau ca nu mai apaream acasa. 
                Si de a doua zi si pana in prezent am ramas impreuna si formam o familie reusita, frumoasa si implinita, fericita si inconjurata de multe … pietre, caci ne am mutat langa firma, la un miniconac, pe care sotul meu l-a construit din o varietate de pietre "Rockstar” , ca doar ele au facut posibila aceasta poveste sublima de dragoste, nu?