joi, 13 mai 2021

Fericirea (2)

    "Cu adevărat fericit ești doar atunci când ești îndrăgostit. În rest, fericire am putea numi niște momente frumoase din viață pe care le adunăm. Fericirea o apreciezi retrospectiv”, a povestit în trecut scriitoarea Ileana Vulpescu.

     Eu as putea spune ca exista mai  multe feluri de trairi de fericire, dar nu sunt doar iluzii?? Fericirea este doar una- cand iubesti, restul sunt dor simtiri pline de veselie si buna dispozitie, speranta si incantare.  Cand intalnesti un om fericit, il cunosti de la distanta, este mai visator, mai vioi, zambeste mult si i se pare ca totul se rezolva, ca orice problema are o solutie sigura....

     Ma gandesc acum la o familie pe care am cunoscut o in orasul unde locuiesc acum, imi vin in minte momente petrecute langa ei, sfaturi pe care le am primit de la ei, un adevarat exemplu dat de vointa si forta de a supravietui in orice conditii si  de a nu renunta la nimic desi uneori le e greu. Asta e fericirea lor, viata si familia. Ei sunt vecinii mei, au cea mai mare energie din care si eu imi iau in zilele mai obositoare si au cea mai frumoasa familie construita cu iubire, daruire si pasiune. Sunt doi tineri isteti, descurcareti si foarte muncitori. Ei au  trei  caini superbi si un baietel minunat, in  varsta de 1 an, un ingeras viu si frumos foc. Oricate incercari ar avea, oricata treaba ar trebui sa faca, nu se sperie nici unul si mai mult sunt plini de viata si continua lupta cu ea , cu jobul si cu ritualurile zilnice. Nu renunta la planuri niciunul, comunica intre ei perfect si isi dau povete unul celuilalt. 

        Bravo, dragii mei! Bravo Andrada, Iannis, Andreas, North, Enzo si Angel! Va multumesc pentru ca existati si mai ales ca sunteti langa mine!  De asa prieteni sa tot fiu inconjurata toata viata pentru ca au ce invataminte si exemple sa mi ofere pentru mult timp! Si in tot tabloul acesta exista si o bunica unica care ii ajuta neconditionat cand au nevoie si doi strabunici  extraordinari care nu deranjeaza pe nimeni si sunt un model de cinste si bun simt pentru toti ceilalti din jur. Sa le dea D zeu sanatate la toti si sa i tina cat mai mult pe langa mine! Cand ii vad sau  vorbesc cu ei, cu ei  toti, intr adevar este unul din acele momente de bucurie, veselie, acea fericire care apare rar in viata si care nu dispare imediat, din care te poti hrani sau invata foarte multe lucruri bune.

 A voastra Andreea. (Elena)

    

 

Un comentariu:

Andreea spunea...

Fericire = bibelou de portelan!