duminică, 13 iunie 2021

8 iunie

  ....da, 8iunie, o zi splendida de vara atat termic cat si calendaristic.  8 iunie ziua Mariucai mele, o data cu ea am invatat ca vara poate fi  frumoasa si daca ploua si daca e soare. E  ziua ei si ea  simte ca atunci este printesa rasfatata de toata lumea. Noi stim ca trebuie sa zambim, desi uneori soarele nu ne zambeste noua. Am invatat de a lungul timpului ca nu conteaza unde esti in aceasta zi, conteaza cu cine.. Nu conteaza ce mananci, ci cum mananci, vesela sau trista. Ar trebui apreciata clipa si mereu imortalizata pentru ca viitorul este incert si neasteptat, imprevizibil. Eu am descoperit in ultimul timp ca oamenii la care nu te astepti, persoane straine de viata mea, iti pot fi chiar a doua familie. Sunt mandra ca ii cunosc si ca ma considera prietena lor.

....da, 8  iunie o zi unica pentru mine si Mariuca mea. Incepe un nou drum, incepe scoala in cateva luni, incepe sa se contureze a fi o domnisorica foarte isteata si simpatica. Incep diversele intrebari si curiozitati. Ma intristeaza doar ca trece timpul foarte repede iar copilaria se duce, se pierde...

....da, 8 iunie. Vine vacantaaaa!   La multi ani, Mariuca draga! Sa ai parte in viata ta tot de ce ti doresti.

Te iubesc mult! Multumesc tuturor care au fost azi alaturi de noi !

Andreea