luni, 1 iulie 2019

Batranii

Ca sa intelegem cat trebuie sa iubim batranii si ca avem nevoie de ei, o sa va povestesc ceva scurt dar cu foarte multe invataminte.

"Un  batran se duce la electrician cu telefonul mobil, singurul pe care il are dar care, dupa cum simte el, nu functioneaza deloc.
-Va rog sa mi reparati si mie telefonul. E foarte important pentru mine.
-Ok. Dati-mi-l sa vad ce are. Asteptati aici putin.
Dupa un timp, electricianul se intoarce din spatele magazinului cu telefonul batranului zicand:
- Telefonul este ok, Nu are nimic. Functioneaza perfect. Dvs stiti cum sa l folositi?
- Pai daca functioneaza bine, atunci de ce nu suna niciodata, de ce nu ma suna baiatul meu niciodata?
- Pai asta nu stiu. E vina lui, nu a telefonului. Sunati l!
- Eu nu stiu sa il sun, nu stiu nr fiului meu! Of!Multumesc!
Batranul pleca dezamagit din magazin, avand lacrimi in ochi. Stia ca tot asa va fi de acum incolo, tot  singuratatea ii va fi prietena. "

   Este foarte important sa apreciem batranii cat traiesc, cat stiu sa ne zambeasca, cat mai au puterea sa ne ia in brate. Ei sunt si au fost cei care ne au crescut, ne au educat si ingrijit cat am fost mici, ca sa fim oamenii de azi.
Va pup, aceeasi Andreea.

Un comentariu:

Andreea spunea...

daca nu ai un batran, cumpara ti!