joi, 1 august 2019

Un inceput.... o singura dragoste

      Ma gandesc mereu sa scriu povestea vietii mele, o poveste banala, a unui om obisnuit, un om care nu e cunoscut sau care iese in evidenta cu ceva .... un om simplu care se bucura intotdeauna ca toti ceilalti, care  e trist ca toti altii, dar nu stiu macar daca as fi inteleasa, nici macar citita . Superficialitatea omului din prezent, graba sau  indiferenta aproapelui, lipsa de apreciere, ma fac sa ma  gandesc ca nu merita pentru ca ar fi o munca in zadar doar pentru vreun stranepot de peste 50 ani, care mi va gasi foile ingalbenite in podul casei parasite dupa vreo foamete  din viitor.... Ce macabru! Pacat!
      Cel mai mult ma doare insensibilitatea prietenului, ma dezamageste deprecierea si raceala celui care ar trebui sa tina si sa te iubeasca, nepasarea celui de langa tine.....( mai ales familia, intreaga ta familie, preocupata doar de interesele personale, inconjurati de un egoism exacerbat). Ce este si mai dureros  este ca nu avem cum repara aceste greseli, ca nu gasim solutii rapide, ca oamenii nu sunt receptivi la o schimbare in bine, le este teama, si mai ales ca se tin cu tarie de dreptatea lor, o dreptate eronata complet. O carte?! Ha,ha , as fi deplasata pentru lumea lor tehnicizata si  grabita.....Si ca mine sunt multi, care renunta la un lucru bun, doar pentru ca e o munca in zadar, esti luat in ras si nu esti deloc laudat.
        M- am gandit atunci care ar fi sursa atator probleme , izvorul nasterii lor, motivul pentru care exista. Toate imi indica un singur raspuns- lipsa dragostei si mai grav, neintelegerea acestui frumos sentiment, si poate chiar necunoasterea lui. Pacat ! Ar mai putea fi si lipsa comunicarii, cea mai importanta intr o relatie de iubire sau poate rabdarea, increderea!?
        Ma bucur ca eu stiu ce inseamna dragostea, ca am cunoscut o si ca am apreciat o si am stiut sa o sustin, sa o inteleg, sa o dezvolt.... din partea mea a fost dedicare totala si implinire completa. Sunt mai bogata acum, sunt mai linistita  si impacata ca am facut tot ce e mai frumos si mai bun in aceasta poveste, povestea vietii.... Ultimul lucru a fost sa indepartez din viata mea prieteniile toxice si oamenii falsi, malitiosi si invidiosi, Mereu imi faceau rau!

        Am  tot cautat definitia  iubirii- cred ca am stiut o din totdeauna- Dragostea este sentimentul prezent la cel care in primul rand te sprijina in ceea ce iti doresti sa faci in viata! Vei fi iubit doar daca esti apreciat si simti ca esti sustinut in planurile vietii tale!

      Mi-amintesc cum a raspuns Buddha la o intrebare- Care e diferenta intre a  place si a iubi un lucru? Cand iti place o floare, o rupi pt a o lua cu tine. Cand iubesti o floare, o uzi zilnic pentru a creste. Mare adevar. Asa este si cu noi, oamenii.

Si nu intrevad sperante mari intr un viitor mai luminos, mai optimist sau chiar schimbat.....doar dezamagire! Doare cand nu sunt auzita, ascultata, inteleasa....
A voastra Andreea.

Un comentariu:

Andreea spunea...

nepasare la superlativ!