joi, 21 martie 2013

Cura de slabire reusita

Buna, dragii mei! Multi m-au intrebat cum reusesc sa slabesc de cate ori imi pun in cap. Vreau sa slabesc 10 kg, reusesc. Vreau sa ma ingras 5 kg, reusesc. Totul tine si de vointa mea dar si de noroc. Daca ai un corp care sa te ajute, reusesti. Mai ales dupa ce ai un bebe, e mai dificil sa slabesti cat vrei si cum vrei. Insa eu am incercat si mi-a reusit de 2 ori. Ma bucur ca am reusit mereu sa-mi demonstrez mie, in primul rand, ceea ce mi-am propus. In al doilea rand, am reusit sa mai elimin din organism prostiile nesanatoase pe care le mancam inainte: sucuri, prajituri si snacks-uri, grasimi si prajeli. Ceaa mai buna idee am avut-o cand am fost la magazinul herbalife, care avea cele mai mici preturi herbalife si de unde mi-am achizitionat undele produse care m-au ajutat in cura mea. Unii prieteni ma intreaba constant cum reusesc sa ma abtin de la atatea bunatati si nu poftesc la atatea dulciuri. Mi-este foarte greu de multe ori, dar, cand ma gandesc la rezultat: un corp superb intr-o minte sanatoasa, ma ambitionez mai mult. Bineinteles ca trebuie facuta si putina miscare sau gimnastica ca altfel nu as reusi pana la capat. Trebuie sa pun pe planul doi unele hobby-uri de pana acum pentru o jumate de ora de aerobic, trebuie sa renunt la diverse activitati pentru o tura de alergare in aer liber.
 Dar va spun ca merita si slabire cu Herbalife merge struna. A patra conditie este sa nu mananc seara deloc. La ora 6 este ultima masa si de obicei consum multe salate si gratare, legume fierte sau salate de fructe. Nu pe ultimul loc ramane ceaiul de slabit, un ceai sanatos din plante si foarte aromat, care taie pofta de mancare, mai ales seara.
Va invit sa incercati ce v-am propus si veti reusi sigur. O zi frumoasa!

Un comentariu:

Andreea spunea...

E o cura siguraaaa!