vineri, 1 octombrie 2021

Teama

  .... mda, viata in ziua de azi s a schimbat total din cauza acestui virus COVID si atator motive pe care societatea ni le a nascocit in prezent ca sa ne tulbure linistea!  Exista o teama care se naste automat in fiecare cand ceva se modifica in jur. 

      Mi e  teama ca nu voi fi inteleasa niciodata. mi e frica de o reactie gresita a multora la actiunile mele, am o strangere de inima stiind ca cei din jur nu sunt genul meu, nu simt la fel, nu gandesc la fel, nu inteleg si nu comunica la fel de liber ca mine. Exista teama asta pe care o am in mine pentru ca nimic nu mai e la fel, iubirea nu mai e observata deloc, banul are prioritate peste tot, vanitatea si rautatea vor guverna in curand tot universul. Niciodata nu o sa ma impac cu frica de a fi inconjurata de persoane reci, dure si nepasatoare. Incerc sa fiu altfel, mereu diferita, vesela si optimista....Vreau sa fiu indragostita de ceea ce e mai frumos si bun in viata asta, dar nu mai am speranta ca voi gasi acel BUN si FRUMOS decat foarte rar. Avem nevoie de idoli, de exemple, care sa ne calauzeasca momentele grele ale existentei efemere ca sa avem forta sa trecem peste greutati, rataciri sau ghinioane!

     Mi as dori sa mi dispara acesta teama....Totusi motto ul meu ramane - Iubeste  sincer la orice varsta si realitatea va fi asa cum iti doresti!

Andreea

Un comentariu:

Andreea spunea...

....cel mai bine e sa ti fie teama sa ti fie frica!