duminică, 14 iulie 2013

Amintiri sterse dar nu uitate cu…. Auto Best Vest



             Ma gandeam zilele trecute la mine, la trecut si la ce va veni. Mergeam cu masina catre o destinatie necunoscuta, cuprinsa de o nostalgie ciudata, venita deodata. In primul rand masina mi-aducea aminte de tot ce se intamplase. Mi-am dorit mereu sa am un moment in care sa nu ma gandesc la nimic, sa zbor cu mintea aiurea fara noima, in vazduh. Masina mea de o viata ma insotea mereu in gandurile mele. Nu ii multumisem indeajuns niciodata pentru ca avusese grija de mine intotdeauna. Saracul vehicul, batran si ponosit, nu ma dezamagise niciodata pana acum. Trebuia acum dupa atati ani sa-l recompensez intr -un fel, nu? Ma gandisem ca in drumul meu sa opresc la un service si sa-i fac o revizie completa, o “baita tehnica” cum ii spuneam eu.
              In primul rand ii trebuia o caroserie noua, insa timpul si banii nu ma lasasera sa i-o schimb. Apoi o gramada de accesorii auto ii lipseau iubitei mele cu patru roti. As fi vrut sa o infrumusetez cat mai atractiv posibil, merita dupa atata munca, sa-i ofer ca un premiu in semn de multumire, nu? M-am gandit ce ar fi ideal pentru batrana mea masinuta. Mi-am dat seama ca utile si bune ar fi o pereche de stergatoare pentru ca pe vreme de ploaie mereu suferim si ea si eu. Vreau sa-i ofer conditii bune de a ne plimba si pe vreme ploioasa. Asa de greu circulam pe ploaie in prezent. Vizibilitatea redusa si parbrizul inestetic ma suparau intotdeauna si ma intristau cand era sa plec in vacanta sau in team building-uri. Era deranjant sa stau cu grija si sa ma chinui sa sterg manual parbrizul cand picaturile de ploaie curgeau rapid in suvoaie.
           Cel mai bine era sa procedez asa. M-am oprit la service in drumul meu si am ales sa i se faca o revizie masinii mele, apoi am cumparat tot de acolo doua stergatoare rezistente si foarte moderne si am cerut frumos sa i se monteze acestea. Totul era ca un review scris in mintea mea, accesoriile i se potriveau de minune. Apoi am ales si un parfum puternic pentru interior si totul era pregatit pentru voiaj. Acum puteam calatori in siguranta cu ea si mai ales foarte comod pe timp de ploaie. Stergatoarele i se potriveau manusa si erau chiar bune si pentru alte marci de masina, din cate cititsem pe ambalaj. Trebuiau schimbate si covorasele auto, dar cred ca la intoarcere va fi un moment foarte bun. Imi doresc ca in ultimii ani, “pensia” cum o numesc eu, masina mea sa se simta bine si admirata de toti. O sa vad de ce imbunatatiri mai are nevoie cand revin din vacanta mea mult asteptata.


Un comentariu:

Andreea spunea...

super cadou pt masina voastra nu?