vineri, 10 mai 2019

Bebelas dragalas

Povestea iceputului vietii (ceva f interesant si f emotionant de pe internet) :

"Buna mami,
Sunt puiul tau
Eram in pantecul tau, la caldura, nu stiam ce este foamea, frigul, lumina si senzatiile de a purta haine si scutece. Auzeam vocea ta, fluxul continuu al sangelui tau si cateva zgomote zilnice.
Eram mereu lipit de tine.
Apoi m-am trezit intr-o situatie cu totul noua: plamanii mi s-au umplut cu aer, am auzit vocea mea pentru prima data.
Lumina.
Frigul.
Caldura.
Frica.
Apoi am auzit vocea ta.
Am simtit pielea ta, bratele tale.
Si sanul tau.
Este ceva cald de bagat in burtica mea, dar tu continua sa ma tii in brate, lipit, nu ma lasa pentru ca mi-e frica.
Suzetez la fiecare 10 minute pentru ca am nevoie de tine.
Uneori mi-e foame, uneori sete, dar deseori este doar modul meu de a afla ca esti inca alaturi de mine.
Spune-le familiei si prietenilor ca sunt la fel de frumos si in poze, acum vreau sa stau doar cu tine!
Tine-ma aproape!
Lasa-l pe tati sa gateasca sau decongeleaza ceea ce ai pregatit inainte ca eu sa ma nasc.
Nu este momentul sa faci pe Master Chef, mami!
Este momentul sa descoperim impreuna cum putem trai separat, dar mereu aproape.
Nu-i asculta pe ceilalti!
Nu sunt alintat si nu vreau lapte praf.
Laptele tau este mai mult ca suficient. Sunt mic si imi ia mult sa ma hranesc, uneori adorm. Incearca asa: cand dorm eu, dormi si tu mami.
Stiu ca te simti obosita.
Dar nu va dura la nesfarsit!
Sa iesim afara mami!
Pune-ma in sistem , aproape de sanii tai si mergem unde vrei tu!
Eu nu am nevoie de altceva, decat de tine.
Ajuta-ma sa ma fac mare, nu ma lasa sa plang, plansul meu e mai mult decat un alint, este frica de moarte.Pot supravietui doar cu tine!
Tine-ma langa tine, mami, sunt mic!
In curand voi descoperi lumea si voi avea mai multa incredere.
Ajuta-ma sa cresc! Intr-o secunda devenim mari.
Relaxeaza-te mami, inchide lumina. Intinde-te langa mine si ia-ma in brate. Mangaie-ma si pupa-ma repetand amandurora ca totul va fi bine!
Nu tine cont de sfaturile pe care nu le-ai cerut!
Sa stam impreuna, mami, lipiti asa cum eram pana ieri, cand eram in burtica ta! "  


Un adevar frumos dar dur- gandit de fiecare bebelas, fara sa stim noi, adultii ! Va pup, Andreea.

Niciun comentariu: