luni, 6 august 2018

Iubirea mea

      Te voi iubi o viata si inca o zi....a trecut viata, astept ziua aceea, pe care mereu o traiesc ca fiind ultima. Nu inteleg de ce nu ne intalnim din nou, as vrea sa stiu daca esti bine, daca drumul pana la soare si inapoi a fost frumos cum mereu am povestit, daca poti zambi cand ne auzi jucandu ne si daca stii de cate ori iti zicem ”te iubesc ”. Nu cred ca mai am puterea sa alerg cum alergam cand ma tineai de mana si sa rad la fel de plina de viata daca aud istorisirile de alta data, vremuri frumoase cu iz de nostalgie....te astept, tata ! Te vad mereu in vise si simt ca esti mandru de noi. Povestile mele nu mai au acelasi farmec acum, fara tine, insa trebuie sa continui... in asteptarea zilei noastre. Raiul meu esti TU!

Un comentariu:

Andreea spunea...

e realitatea.