sâmbătă, 5 decembrie 2015

Intamplare de Craciun (www.mariusmanole.ro)

     " Cateva zile petrecute pe fuga in Iasi. Craciun...Familie , rude , prieteni, cunoscuti si necunoscuti. Am mancat cat pentru intreg anul. Un prieten imi spune ca nu-i vine sa creada ca deschide frigiderul si trebuie sa aleaga. De multe ori   e gol , sufla vantul. Asta-i bine cand mergi acasa. Te simti iar copil si nu mai ai probleme. Macar pentru 5 zile are din nou cineva grija de tine...:)))

Dar nu despre asta vreau sa va povestesc. Ultima seara in Iasi...ma pregateam sa merg la un spectacol la Teatrul National si apoi sa plec spre bunici. In fata unui magazin, un baiat (un domn) ma opreste si isi cere scuze _Pentru ce? Intreb eu....Ma uit ciudat, omul pare destul de serios.. – Pentru ca acum 20 de ani de cate ori treceai pe strada mea in drum spre teatru ,te injuram .- Doamne , zic ...am uitat . Daca nu-mi spuneai nu imi aminteam . Si eu ce faceam ??? - Iti vedeai linistit de drum? Ba nu , intr-o zi  te-ai oprit si m-ai intrebat daca am ceva cu tine. M-am blocat pentru ca nu aveam nimic cu tine. Nu ti-am raspuns si ai plecat mai departe. Acum ceva timp te-am vazut la televizor si mi-am amintit de tine. Am promis ca daca te voi intalni vreodata am sa iti cer scuze.  –N-ai pentru ce , zic si trec mai departe.
M-am trezit zimbind pe strada ... ce ciudat!!! Dupa atata amar de timp ...eu il iertasem demult, probabil ca el inca nu.  Avea nevoie de asta. Mi s-a facut mila de omul ala stingher si trist din fata mea, dar l-am apreciat pentru curajul si sinceritatea lui. Inca un mic miracol de Craciun....Cine ar fi crezut?!  "
 
Da. Asta inseamna Craciun, sarbatoare, festin. Totul este iertare, bunatate, surprize placute, unitate. Va doresc sarbatori linistite, solidare si frumoase alaturi de cei dragi, de amintiri placute si la o masa imbelsugata! An Nou Fericit si numai bine! Ne vedem la anul! 
 Andreea.

Un comentariu:

Andreea spunea...

Mos Craciun sa vina la voi cu multe daruri!