luni, 12 octombrie 2015

12 octombrie - 14,20

Buna dragii mei! In fiecare an e altfel ziua asta, in fiecare an simt altceva in ziua de 12 oct., in fiecare an meteo e diferit, in fiecare an noi suntem altii...Anul acesta, acum, sunt mai bogata familiar, mai linistita, mai zambitoare! Incerc sa fiu optimista si fericita cat sa daruiesc si celorlalti cate ceva din bucuria mea, insa niciodata nu stiu cum va fi la anul... mereu ceva nou, mereu ceva diferit! Dar e important sa traiesc mometul pt ca timpul nu se mai intoarce, pt ca, desi ploua afara acum foarte mult, nu stiu daca in sufletul meu va fi soare sau nu intotdeauna!
Multumesc, copiii mei dragi, ca ati aparut si mi-ati facut zilele mai vesele si ca ma iubiti in fiecare zi si mai mult,  multumesc parinti dragi ca sunteti alaturi de mine! Multumesc Uby!
Imi mai doresc doar sanatate si odihna! Va pup!
Andreea- Bobo!