vineri, 5 iunie 2015

Acum sau mai tarziu?!

         Exista momente in viata noastra in care preferam sa amanam prezentul! Sa fie un "acum" mai lung, sa nu existe un "maine" sau "mai tarziu". Nu pentru ca este ceva rau, ci pentru ca vrem sa pastram prezentul asa, cel mai frumos, cel mai bun si unic. Dar timpul ireversibil ne da iar o palma crunta si ne-o ia inainte, el alege pentru noi fara sa intrebe sau sa astepte. Poate ca si "maine" va fi superb, dar nu va fi ca si "azi", va avea alte parti bune, va avea alte bile albe, insa nu la fel ca acestea de "acum". Sa speram ca ceea ce este frumos va persista in continuare si nu vom simti lipsa magiei si sclipirii vietii pe care am avut -o pana acum.
          Eu incep ceva nou, nu este: end of story, este: a new beginning, e o viata speciala, norocoasa si imi doresc sa pastrez dulceata acestor zile pentru tot restul momentelor mele si sa ma bucur de stralucirea altor viitoare zile in prezenta celor dragi si in locurile mele de suflet.

Va pup cu dragoste si cu sanatate! Andreea.

Un comentariu:

Andreea spunea...

vine Minunea 2!!!