luni, 17 noiembrie 2014

O dimineata a fericirii

16 NOV 2014, ma bucur pentru romani, plang pentru noi, rad pentru fratii mei, e un amalgam de sentimente intr- o dimineata racoroasa de toamna ploioasa, in Ardeal. Nu fac politica si nici nu voi intentiona sa ma apuc de asa ceva, e o prostie, insa cand si eu trebuie sa contribui la o schimbare in tara mea, sunt gata sa o fac imediat fara conditii puse de altcineva si in orice conditii de vreme, sanatate si dispozitie. Si am facut-o si am castigat. Ma bucur ca in tara mea sunt oameni care sunt solidari si sunt fericita ca in diaspora exista inca oameni cu sufletul la noi, romani care nu ne-au uitat, persoane de care vom fi mereu mandri. Copiii nostri vor avea un alt viitor, mai frumos, mai optimist, cel putin asa speram, dar e un prim pas spre acest viitor mai sigur, spre un nou zambet pe fetele lor, spre uralele de bucurie cand usile li se vor deschide in avantajul lor.
 SUNT VESELA pentru noi, pentru ce vom putea realiza acum, pentru ca o sa stergem lacrimile fratilor nostri din diaspora, plecati departe de casa, obligati sa stea departe de familie si greu incercati si ii vom primi cu bratele deschise inapoi. E o victorie a tuturor tinerilor si le multumesc celor carora speranta nu le-a murit, nu le-a disparut de tot!
BRAVO ROMANI! Bafta pe mai departe!
Va pup, Andreea.