luni, 25 februarie 2013

Love at first sight

Ma intrebam de ce in acest orasel de provincie, departe de ochii marilor metropole, se ascundea un asa barbat, brunet, inalt si asa chipes. Apoi am inteles motivul. Purta haine negre de matase si o palarie neagra inalta de stof. Insa la mana avea acel "ceva", care te-ar fi atras la orice barbat: un ceas marca Karl Breitner. Sunteti curiosi ce model?! Puteti vedea modelele pe TopCeas.ro, puteti privi ce detalii te fac sa ametesti doar uitandu-te o clipa la un model de ceas Karl Breitner. Barbatul se grabea pe strada stramta si intunecoasa. L-am urmarit indeaproape. Purta un ceas de mana gri-verzui din otel inoxidabil care iti lua ochii chiar si de la departare.Cred ca era vorba despre unul dintre cele mai frumoase ceasuri elvetiene pe care l-am vazut vreodata. Ma indragostisem de el: curea de cauciuc gri, geam gros si ultra-rezistent. Ma gandeam ca si mecanismul acestui mic aparat de masurat timpul este la fel de bun precum si infatisarea. Aici curiozitatea nu-mi dadea pace dar nu aveam ce face, decat sa vorbesc cu persoana care purta ceasul. Stiam multe despre acest Karl Breitner, care a trait în cea de-a doua parte a secolului 19, in epoca de aur a orologeriei, fiind un cercetator, explorator şi inovator, care şi-a dedicat viaţa constructiei ceasurilor. Acum eram curioasa despre ce fel de ceasuri au iesit cu numele lui, ce fel de mecanisme s-au nascut in urma lui Karl, ce culori aveau micile masinarii barbatesti. Mi-am luat inima in dinti si m-am apropiat de el. Vreti sa vedeti ce am vazut si eu?! Era un ceas Calvaneo 1583, intr-adevar gata sa te cucereasca la prima vedere. L-am atins usor emotionata, intr-adevar fin, lucratura delicata. Barbatul a tresarit si s-a oprit. Cu o privire mirata a ridicat bratul si mi-a spus:
"Doriti sa stiti cat este ceasul? "
"Da", am raspuns timida.
"Nu costa mult. Pretul este ultimul detaliu, calitatea ceasului este insa fara cuvinte" .
Am zambit amandoi. Si ne-am indreptat impreuna catre primul parc. Oare vom pierde notiunea timpului in favoarea detaliilor si povestilor fiecaruia ca sa ne cunoastem mai bine sau voi privi in liniste doar ceasul Karl Breitner fermecata de atingerea lui?!

Un comentariu:

Andreea spunea...

da, o poveste de dragoste la prima vedere, inconjurata de ceasuri, timp....