vineri, 18 mai 2012

Iar chipul meu tradeaza fericirea ce va urma

Si pentru ca totul sa fie aproape de perfectiune si ca implinirea mea sufleteasca sa fie totala, am aflat ca voi deveni mamica unui baietel, o picatura de fericire in lumea asta rece care sigur imi va smulge o multime de zambete si imbratisari neconditionate. Nu cred ca exista ceva mai frumos pe lume decat sa stii ca tu vei da nastere unui ingeras. Acum incep sa simt aceasta bucurie din interior, sa va impartasesc si voua aceste momente, sa mi le intiparesc in minte si sa nu le uit niciodata. Sunt unice si nicio rautate din lume sau niciun moment trist si intamplator nu mi le poate rapi. Sper ca totul sa fie in regula si sa pot sa va povestesc si alte clipe de bucurie prin care voi trece in viitorul apropiat. O prietena a mea, bloggista si ea, spunea intr-un articol: "nu mai sunt un piticot", eu as continua "nu mai sunt un piticot, dar voi avea un piticot si voi retrai copilaria alaturi de el" si cred ca acesta este cel mai frumos lucru care s-ar putea intampla unei femei mature implinite si fericite. Incercati si voi si nu mai pierdeti timpul aiurea...
Va pup, a voastra, Andreea!

Un comentariu:

Andreea spunea...

E adevarat?