sâmbătă, 18 decembrie 2010

Ursuletul de plus, Craciunul si fulgii de zapada



Prima zapada...prima speranta...Fiecare dintre noi viseaza la un cadou de la Mos Craciun. Poate un zambet si doua madarine, poate o cutie mare de bomboane de ciocolata sau poate un ursulet de plus. Eu astept, suspin, am ales. Anul acesta imi doresc o jucarie. Un animalut pufos de plus, cu care as putea sa ma incalzesc cand este ger. Da, e cel mai potrivit cadou pentru anul acesta. O sa privesc bradul cu lumini si apoi pe geamul de gheata. Poate il zaresc, poate soseste. Ma trezesc in dimineata de Craciun, cu aceeasi speranta, deschid geamul, poate il vad cum urca spre mine, dardaind de frig. Ii fac un ceai cald, aroma de fructe de padure il incalzeste si acum poate sa ma ia in brate si sa privim amandoi pe fereastra. Vine Mos Craciun. La noi nu mai opreste, noi am gasit cadoul perfect: eu un ursulet de plus, el o cana mare cu ceai cald. De Craciun fiecare are dorinte ascunse, vise , sperante. Totul depinde de noi sa ni le indeplinim si sa lasam viata sa-si urmeze cursul normal. Sa traim momentul fara reguli si interdictii,oprelisti sau pesimism. Sa fim noi, sa iubim din nou ca in prima zi de liceu... La multi ani, pui !
Sarbatori fericite! A voastra, Andreea!

2 comentarii:

Andreea spunea...

....inca astept,pui!

Alexa spunea...

Olivia, iti doresc sarbatori fericite, cu momente placute, care sa-ti ramana in timp amintiri magice. Te pup!