duminică, 1 noiembrie 2009

Multa sanatate Buni!

Va iubesc mult, Buni si stiu ca desi nu puteti citi aici randurile mele, vreau sa ramana scris ca va multumesc pentru ca ati avut grija de bunica Steluta, de mama si de familia mea, inclusiv de mine, ca m-ati sfatuit de bine si ca ne-ati fost mereu aproape. Vreau sa se stie ca fac tot posibilul sa stati cat mai mult cu noi aici pe pamant, ma rog si il implor pe D-zeu sa nu va cheme acum. Mai avem nevoie de dvs! Dar nu depinde de mine niciodata! Stiti doar! Sa-si opreasca putin privirea asupra dvs si sa aiba grija de Buni a mea ,sa va mai dea putere pentru ca meritati mult mai mult! Nu pot judeca pe nimeni ca nu sunt in masura. Uneori sunt prea egoista ca imi doresc sa ramana oamenii buni cu mine aici si nu inteleg de ce trebuie sa plecam sus acolo pe rand si mai ales de ce cei pe care ii iubesc! Din acest motiv scriu si vreau sa cititi si voi, sa luptati pentru viata si impotriva bolilor. Mi se par cele mai crude, care nu intreaba, ci doar actioneaza...si ne ranesc mereu! Va iubesc, Buni! Multa sanatate!

Un comentariu:

Andreea spunea...

Viata e scurta! Apreciati pe cel de langa dvs cat puteti!