luni, 24 ianuarie 2022

Oameni ingeri

 .....uneori zbori asa sus si nu stii cum si nu stii de ce. Privesti in dreapta, privesti in stanga, nimic. Atunci realizezi ca ai aripi deasupra ta, aripi pe care doar tu le vezi, doar tu le simti. Intelegi atunci de ce  poti face asta si care e motivul real. Esti inger sau esti insotit de un inger pamantean. Ajungi sa l iubesti si sa traiesti apoi doar prin ei, prin ingeri si pentru ei, ajungi sa fii fericit alaturi de ei si cu ei. Si cel mai frumos lucru este ca lor nu le trebuie multumiri ci doar afectiune, la fel cum ti au daruit o ei, sa le o returnezi si tu o data si o data. 

M am intrebat mereu oare ingerii au data de nastere? Eu pot sa ma gandesc sa mi doresc sa fie azi, poti sa i sarbatoresc  mereu  si oricand, dar ca sa fie cat mai umani pot sa le aleg azi ca fiind ziua lor, sa  le zicem azi la multi ani!

Ingerii inseamna bunatate, iubire,loialitate, afectiune si frumusete. Pot sa mi inchipui ca sunt peste tot, sa i caut cu privirea si sa le astept mangaierea si dragostea neconditionata. Multumesc pentru ca imi sunt aproape si ca mi zambesc in orice zi, si pe ploaie si  pe soare.... Iar pentru cel care imi este mie predestinat- Te iubesc, inger minunat! As putea sa i dau un nume pentru a il personaliza dar nu mi vine nimic sublim in minte acum. El exista pt mine si fara  un nume....si ii multumesc pentru tot! El mereu imi ofera mai mult decat primeste inapoi. Asta imi doresc- sa i ofer si eu intr o zi.... mai mult decat imi da el.

A voastra, Andreea.

Un comentariu:

Andreea spunea...

24 ianuarie 2022