joi, 5 martie 2015

Luati aminte!

 Iata mai jos, dragii mei, o scrisoare a unei fete care a vrut sa renunte la cel mai pretios lucru, cea mai frumoasa fiinta pe care o avem in viata noi, femeile, si anume bebelusul, unicul rod al iubirii noastre. Este plina de sentimente unice si este o pilda pt toate celelalte fete care sunt impinse fara sa si dea seama la acest gest necugetat si regretabil mai tarziu.

"Draga mea fetiță,
Astăzi pot să îți mulțumesc. Ție și celui de Sus, care m-a întors din acțiunea mea necugetată. Este foarte ciudat să îți scriu deja o scrisoare, când tu abia ai câteva săptămâni și cu siguranță nu vei înțelege nimic, doar peste câțiva ani.
Vreau să știi că nu sunt mândră de toate deciziile pe care le-am luat în viață, și nici de cele pe care le-am gândit măcar. O singură secundă de confuzie te poate duce într-o groapă din care nu mai poți scăpa decât cu gândul la un suflețel nevinovat. Iar acel gând m-a făcut o persoană mai responsabilă, deși inițial mă dusese valul de adolescentă rebelă care se simțea ciudat având o mică vietate în burtă.
Știind că faci parte din mine, lumea mea s-a cutremurat. Am crezut că îmi voi pierde viața, că este prea devreme să fiu mamă, că nu merită să îmi bat joc de tine, că nu meriți o mamă ca mine, mult prea tânără dar mai ales mult prea rebelă. Am realizat că procesul maternității începe din primul moment în care știi că există cineva în interiorul tău care abia așteaptă să iasă afară, să-ți zâmbească, să plângă când are nevoie de ajutor și să îți fie aproape cu respiratul nevinovat.
Draga mea, m-am simțit singură. Tatăl tău m-a părăsit în momentul în care a aflat vestea minunată. Părinții mei îmi spuneau să nu fac vreun gest necugetat, dar mintea mea și dorința de a continua să-mi trăiesc viața cu cea mai mare libertate posibilă mă chinuiau zi de zi. Au existat și persoane care mi-au spus că nu sunt singură, dar eu mă simțeam așa.
Mi-a fost foarte greu să mă gândesc doar la tine, să renunț la studiile mele, la planurile de vacanță, la iubiții mei pe care îi învârteam pe degete, la multe alte lucruri care le bucură pe adolescente. Acum că ai deja 3 săptămâni, trebuie să recunosc că nicio petrecere, niciun iubit, nicio vacanță, nicio diplomă nu au valoarea pe care o are acest moment în care te țin în brațe.
Mă voi strădui să îți insuflu toate valorile pe care mi le-au lăsat moștenire părinții mei, te voi lăsa singură să te lovești cu capul de prag pentru a vedea că uneori, în viață, suntem prizonierii propriilor noastre frici. Vreau să înveți asta și să fii o femeie și o mamă mai bună pentru copiii tăi decât voi fi eu. Te iubesc și iartă-mă!”

Andreea