vineri, 13 septembrie 2024

Defectul omului

   Cel mai greu in interactiunea cu oamenii mi am dat seama ca este faptul ca trebuie sa le vad defectele ca sa i inteleg, apoi sa le accept defectele ca sa nu ne contrazicem. Pacat ca putini oameni gandesc asa , motivul este ca vanitatea nu le da pace si nu si doresc prieteni. Este defectul primordial al zilei de azi intre oameni. De la orgoliu pleaca tot. A aparut demonul orgoliului, a semanat umbre in dreapta si in stanga si a plecat. Oare de ce va povestesc eu acest lucruri aici ?? Pentru ca eu sunt unu din cobaii pe care se eperimentaza cine are nervii cei mai tari, eu fiind calma si au gasit toti vinovatul. Tot ce se strica in lumea asta este din vina mea, toti cei care au patit ceva rau in viata asta, au patit o pntru ca eu traiesc undevaa in lume.... si tot asa. Concluzia este ca daca nu as fi eu, lumea ar fi perfecta, fara lucruri rele, insa ghinion: m am nascut eu. Daca nu ai psihicul bun, cedezi si crapi si, ce sa vezi, n ar mai fi un vinovat in lumea asta. Dar eu raman pe metereze ca sa existe rautati, necazuri si crime in lume. Pai nu e asa?! Imi cer scuze ca respir si eu printre voi.....


Andreea

Niciun comentariu: